reseinspo.

Har precis kommit hem från vasastan och julmys med familjen. Massor med berättelser från Indien och bilder. Jag får vad jag och tobias kallar "Hong Kong ångest" (aka resfeber med sådan intensitet att man vill packa resväskan och dra på studs) när jag sitter här och tänker på att resa bort. En kompis till mig åker runt med sin kille i Asien just nu. Först Peking, sen Hanoi och sedan Bangkok. A, what a trip!

Nostalgi:
2005
   Rom
   Mallis 

2006
   NYC
   Prag
    Hong Kong

2007
    Barcelona

Kommentarer
Postat av: Tobias

Kan vi inte göra det där igen... snälla..? Changfloden..?

2007-12-12 @ 01:28:44
Postat av: Amanda

Oh, jag vill åka jag vill åka. Till värmen, burr!

2007-12-12 @ 09:23:08
Postat av: fine

tobias: klart vi ska! jag vill jättegärna till Changfloden och floating market. Bangkok nästa?

amanda: ja, men nu kommer vintern så min övertygelse var nog påtagligt stark. Vi måste ha presentbyte innan du åker hem!

2007-12-12 @ 09:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0