done is done.

Så, du har man jobbat allra sista dagen på jobbet, och den har varit helt kaotisk! Vi var bästa teamet som jobbade; Caroline, Sophie och jag. Kassan slutade väl på en sisådär 44 tusen nånting - inte illa pinkat! Vi satsade ju på att slå säljrekordet och det gjorde vi med råge minst sagt.

Nu sitter jag i mjukis och all mitt partysug är totalt bortblåst, är totalt slutkörd och vill egentligen bara ta en sömntablett och däcka. Imorgon skall jag hämta mina brallor hos skräddaren, gå på street och packa väskan för att på söndag åka hem till skåne.

Kommentarer
Postat av: ida

hua.. ja men ibland känns det som om det är nätt o jämt jag drar runt om dagarna:p Dagen började jobbigt.. segt som fan. Men efter en hel förmiddag ute i friska luften blev det bättre. Patrik slutade tidigt med så kom hem redan strax efter 12. Hade jag inte räknat med så det blev en positiv vändning med:P

2007-12-21 @ 21:42:28
URL: http://lejdan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0