Stolt/glad.

Första dagen är ett helvete. Första veckan är ett helvete. Men att det var svårt som det var igår förra gången jag gick på cambridgekuren hade jag inget som helst minne av. Fy fabian, igår var inte en rolig dag.

Men idag är det annorlunda. Känner mig mycket piggare med vetskapen att jag har några auktioner på g på tradera (lite shopping fins det väl ingen som inte blir gladare av?) och att ostro är på msn nästan varje morgon så man har någon att snacka skit med. Och han flyttar hit! Skitsnack irl, och marathonplaner.

Och Mattias kommer hit imorgon! Landet ftw.

On another day c'mon c'mon
With these ropes I tied can we do no wrong
Now we grieve cause now is gone
Things were good when we were young

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0