Femina och bedövning.

Har precis skrivit till Feminas moderedaktion och påpekat att de skrattretande nog kallat Fafi för Sati av alla namn, som om de bara drog till med något för att de inte har en aning om vem hon är, de ville bara få in ett par gula skor på sidan 24 där allting i accessoarväg skulle vara gult. Om det går lika bra som det gjorde när jag kritiserade Nöjesmix i Gävle så slutar detta med ett jobb. Men... skulle inte tro det.

Dreglar lite på tangentbordet då jag kl 09 var hos tandis för att få en lagning reparerad, idag kommer jag äntligen äntligen få uppmonterat min duschvägg, få rören omkopplade, dimmern lagad och äntligen kunna lägga allt med renovation på hyllan.

Blev klädvägschockad imorse. Skulle klä på mig och såg att det regnade ute. Jeans, tänkte jag och började rota i garderoben. Bara för skojs skull tog jag fram de minsta jag har som jag inte har kunnat använda på ett år och tänkte att det var värt ett försök, bara för att se om jag verkligen har gått ner så mycket som vågen säger, eller om den har gått sönder. Får inte bli besviken om det inte funkar var nästa tanke som följde men ett tu tre så satt de på, och t.o.m lite löst i midjan!! Chockerad stod jag där och tittade mig i spegeln och undrade vad som precis hade hänt.
Sen log jag inombords. Viktminskning är roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0