mon dieu!

Försöker hålla mig sysselsatt. Browsar på ebay och tänker fanimej vinna dessa Marc Jacobs skorna.

Hjälp! - Kayos bröst faller snart ur urringningen och landar på mitt vardagsrumsgolv - slöglor på Förkväll på 4an och förstår inte alls konceptet. Skall deras kackel vara seriös underhållning? Hej! vi är fyra tjejer som läser förstasidestoff - sen pratar vi i mun på varandra samt slänger ur oss semikulturella uttalanden. Nja.

Tvs tråkiga utbud just nu:
1an: UR, typ om tråkig skolmat/skolbarn och hur de äter under Ramadam.
2an Uutsitet. jag kan inte finska.
tv3 Mendurå. menlöst, menlöst! program.
4an: Redan kartlagd
5an: Amerika's funniest homevideos.

Mer än såhär orkar jag inte lägga fram, jag blir mer och mer apatisk av idiotin jag ser.

"jag vill ha fredag idag!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0