Glöm ej!

Jag har haft oflyt idag.
Jag följde Golnaz till medis och tänkte pipa in och rösat samt sätta in 147 enkronor på FSBkontot.
Det var, måttligt överdrivet, en miljon grader på bibblan. Jag tar mina lappar, ställer mig i båset, hör hur två tanter bråkar med gälla röster så jag inte kunde koncentrera mig ordentligt, for heavens sake! Men sen kommer jag fram till den snälla damen som skall registrera mig som fastställer att jag tagit med kuvertet men glömt röstkortet
Anyways, de har öppet till 21 tänkte jag, banken's next. Som hann stänga med 17 minuter. CRAP.

Handlade mat och betalade etthundratretton kronor i enkronor. TUR att det inte var någon kö efter mig, tjejen i kassan trodde knappt mynten skulle få plats i boxen, och resten av de handlande människorna tittade storögt på mig. Let them stare.
Köpte prinsesstårta till Annelies födelsedag imorgon. Mums! (undrar om hon märket att jag gnager lite redan nu?)

Summa sumarum:
jag skall gå och rösta igen, denna gång med ett fullföljande. Jag skall packa inför imorrn, då jag först flyger till Östersund för att bli hämtad av Tobias. Tillsammans kör vi till Krångtjärn och spenderar helgen där. På söndag fyller jag 21 och då beger vi oss mot Gävle igen. Ska sova där till måndag och ta tidiga tåget till skolan. Riktig mysig helg framför mig med min pojke. MYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0