week-end av försakelse.

Jag har försakat varje liten chans till att träffa några gävlebosatta vänner i helgen då mitt pragmatiska, väldigt bestämda überjag kopplade ett strikt grepp om mig. Specielarbetet skulle skrivas och tack vare Gävle stadsbiblioteks befriande tystnad (bortsatt från ett mycket eminent besök av helen och mattias igår och en konstig mans försök att prata själslig flykt med mig idag) är det nu färdigställt och behöver nu endast korrekturläsas (söker frivilliga), finslipas, bindas in, lämnas in och glömmas bort.
En sak mindre att ha molande skolanpassad ångest över, nu kan jag festa på halloween trots att det är helgen före deadline, utan något som helst tillstymmelse till dåligt samvete!

Vad skall det bli för utklädnad då, jag och tobias grunnar och har några idéer, fler välkomnas med enfas!

Nu har jag gjort mig jävligt förtjänt av MAX mat och som tack för hjälpen med min engelska summering skall jag bjuda Tobias. Imorgon bitti i ottan bär det av hem igen för kurs angående Rosacea. Very excited (uttalas i bästa Eddie Izzard anda)

Kommentarer
Postat av: helen

Jag läser gärna!

2006-10-25 @ 09:29:43
Postat av: fine

helen: åh, va bra! Jag skcikar till dig och mattias! :D

2006-10-26 @ 07:45:02
URL: http://fine.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0