tråkigheter, roligheter och nyheter. Vad HETER du?

Det är tråkigt med osäkra människor. Det är tråkigt när de gör annars så säkra människor ledsna med sin rabiata omogenhet. I sin totala desperation att imponera blir det bara pannkaka, för den lilla människan inuti lyser igenom och favslöjar honom/henne fatalt.
Det är jobbigt att veta intima saker om en person som han/hon inte vill visa mer än på fyllan.

Det är roligt att träning syns. Flera morgnar i ottan börjar kännas i kläder och synas i tonus. Det är roligt att det går bra för mina nära och kära samt att jag är en grym försäljerska. 1854:- sålde jag för idag.

Nyheter är
  •  vi är good to go till Hong Kong den 28/12. Funderar på att lägga på en trip till Hainan, för sol och bad och avkoppling.
  • Jag tänker ut businessplan, affärsidé, koncept så jag kan bli egen företagare efter årsskiftet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0