hänförd.

I tisdags förändrades mitt liv. Blev helt hänförd  av mina behandlingar som jag fick på Hela Hälsan. Mest hänförd blev jag av tanken på att jag kommer bli frisk. Jag kan knappt fatta att det är sant. 15 år av strul - och de kommer att försvinna.
Dagarna som har gått sen tisdags kväll har varit underbara. Jag har varit trött - det var en ganska stor omställning för kroppen att bli av med så mycket parasiter men jag är full av hopp och förväntan.

det gjorde ont, men 15 år av smärta kan inte jämföras med 2,5 timmars obehag.
Jag känner mig så fruktansvärt lättad.



Och imorgon är det Gävle som gäller, och en helg
fylld med partaj, fina vänner, musik, kärlek och skoj
Life's good, hell yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0