Popaganda

First of all! Klipp och färg 27/5 10.00 hos Johanna på De e vi. YES! Det ska bli kort,kort,korthårigt. Något jag spanat in väldigt mycket är diverse twiggyfrisyrer.. fint! Idag, denna regninga torsdag lyssnar jag på Pascal - I wanna take you out och längtar till den riktiga sommaren....

Som tur är missar jag nog inget på Popaganda, såvida inget går fel och jag blir fast i flera timmar hos Johanna! ;)

Som det ser ut nu:
Torsdag: I'm from Barcelona och MEW (yess!!) Jenny Wilson. Vi ska naturligtvis vara där typ hela kvällen (såvida det är fint väder) Vi måste ju åka tillbaka till vår lilla gräsplätt som vi invigde på popaganda -04.
Fredag: Pascal (naturligtvis!!) David &the citizens, New young pony club, cat5, frida hyvönen, the embassy. le sport
Lördag: The Tiny, Hello Saferide,  the concretes, Sophie Rimheden, Shout out louds.

Vi tänkte väl på någpt sätt fira vår två årsdag på popaganda.. den 31e har jag ju naturligtvis salong och kommer hem typ 18.30... jag har ingen aning vad jags kall fixa till tobias... det e så svårt..

Frukost nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0