Djurparad

Jag besöker cute overload varje dag, och jag längtar så tills vi skaffar katt...! eller hund? eller ödlor? eller uttrar? Man blir så kär i varenda litet djur man ser på sidan och i mitt hjärta finns plats för många, så det är många som har bosatt sig och jag försöker redan ta reda på vad som krävs för att ha illrar hemma. *fniss*

Titta bara på dessa söta, mitt ansikte bryter ut i ett stort själaglatt leende när jag ser dem!


use the force


don't wake me I plan on sleeping


banzai!
Den sista bilden tycker jag är fantastisk, och fler bilder på dessa airborne katter finns att se här - verkligen en talangfull fotograf med timing I must say!

Och sen! The Fat Boy Slim video cover of "The Joker":

37646-39

Linjen mellan otroligt roligt och tragiskt är hårfin....


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, vilka underbara bilder!

2006-05-07 @ 09:36:23
URL: http://lindolej.blogg.se
Postat av: fine

Ja, visst är de?! :) man blir så glad av dem, och det finns många fler underbara att skratta åt på cute overload!

2006-05-07 @ 17:32:35
URL: http://fine.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0