huskatt. you look good when you wear it well.

Sitter här på morgonkvisten och lyssnar på felix da housecat - silver screen shower scene + ready 2wear + rocket ride och försöker hitta billiga flyresor till New York. Tanken är ju att jag, Tobias och min syster Marée skall åka över till min andra syster Desirée då Marée fyller 30 i april. Desirée och hennes pojkvän skulle anordna världens fest och vi skulle åka tillbaka någon dag senare.
Men nu visade sig att min kära mor har tittat fel, och för övrigt, hur fan kan man ta ut mer än 2000 kr i flygskatt? Anyways, vi vet om vi skall åka, eller om vi skall åka någon annan stans. Det pratades om Paris och Venedig. Låter minst lika bra tycker jag.

På tal om resor borde jag och tobias börja planera vår kina/thailanad resa som vi skall åka på i december, kanske direkt efter min examen, alltså över julen! Först flyger vi till hong kong för att stanna där några dagar, förhoppningsvis bor vi hos mina amerikanska kusiner och sen tar vi oss ner till thailand, först kanske upp i bergen sen skall vi ner till stränderna och bara mysa. Fan va jag längtar... men vi kanske borde vara några dagar i bangkok också? Senast jag var där tyckte jag inte jättemycket om staden, men att åka cykel och tuktuk taxi var grymt!

Någon som precis har tagit ut sitt recept på Reductil 15mg och som vill sälja det till mig för dyra pengar? tss....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0