gävle, new york, stockholm

Jag hade den bästa av helger! Mycket fest, mycket Mattias och Hanna, mycket dans, mycket hångel, mycket bordsfotboll, mycket kärlek helt enkelt.
Nästa helg ska vi ha en riktig helkväll här i stan och bara festa järnet, skall bli hur roligt som helst! Vi har även smitt planer för i sommar, det bli midsommar i min sommarstuga utanför Halmstad, sedan kör vi vidare till Roskilde. Jag längtar så mycket att det känns som om jag skall gå i en miljard små bitar!!
pics:


vi på mcgills        
             
baby och jag          

he's not trying, I am.     

skål!

Skall på ledaruttagning idag, skall bli roligt. Det är först infomöte och se lämnar man in en ansökan om att bli ledare. jag har ansökt om aerobics och step, för det är trots allt det jag tycker är roligast. Koordination och bra musik, hoppas de tycker om mig! Skulle vara grymt roligt att få bli instruktör.

Resan till New York är bokad. Jag och älskling åker den 4-9e april, och bor på Kimberly hotellet i the Diplomat Suite med 2 helt seperata och härliga sovrum, med varsin separat badrum, med ett litet kök där man kan ha GI frukost istället for Amerikanarnas GIANT muffins och bakelser till frukost! Man får också fritt membership till New York Health and Racquet Club. Snacka om att vi skall spela squash!
I hotellets bottenvåning ligger ocksa Nikki Midtown som är Manhattan's location av Nikki Beach's klubbar, och där lovade hotell managern oss ett av de bästa borden! Fan va schysst det är att ha en transatlantic syster med en tjock kontaktlista! HELT osalgbart...

Nu börjar proven rulla på, det har gått bra hitintills (har haft alla rätt på de två första skrivningarna) men nu har vi teoretiskt prov i ansiktsbehandling på måndag och manikyrprov nästa fredag. Men det är så roligt! Manikyren idag gick jättebra och jag längtar tills nästa gång vi har vaxning, det var bland det roligaste jag gjort! Både Mattias och Hanna vill få ögonfransarna färgade när de kommer hit, och jag skall experimentera på Tobic innan. Min mamma fick även hon en behandling och var mäkta nöjd! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0