Lycka är...

att ha klarat CIDESCO med stjärnglans och äntligen vara fri från alla måsten en liten tid. Alla i klassen är så ledsna men den känslan har inte infunnit sig hos mig ännu. Jag är bara glad att det är över, men jag är bombsäker på att om några dagar kommer jag börja stortjuta när jag inser att jag inte skall gå min vanliga väg till skolan och lyssna på de vanliga låtarna på vägen dit. Att jag inte kommer att hänga med tjejerna mer eller skoja med lärarna. Usch... bara att skriva om det känns konstigt/ledsamt/diffust.

Utnyttjade mina presentkort idag, vann ju pris i I.D's och dermalogicas säljtävlingar dårå *bröstar mig* Fick en sjuhelvetes massa produkter för stålarna och nu krävs det ett till badrumsskå för att rymma allt. Trodde aldrig man kunde bli så besatt av produkter

Det är ensamt i lägenheten. Inget att plugga, Golnaz är inte här..... just avsaknaden av måsten gör mig.... orolig!
Imorgon är det äntligen, äntligen dags för Finey att söka upp sin frisör hon en gång hade som kund på skolan. Jag har väntat och väntat i tre långa månader för att dagen skall inträffa och utväxten har ökat i intensitet och utbredning. Men nu är det över, och förändraingen kommer bli radikal och snygg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0