pantomim.

Min anatomiföreläsning idag var ordentligt jobbig. Till slut var jag så trött att alla bokstäver i blocket hamnade på samma plats och min lärares ord flöt samman till ett obegripligt babbel. Efter skolan rekade jag min väg till Rosenlunds värdcentral, gick halvt vilse för att till sist upptäcka att det var skrattretande nära hem.

Men sen vände det och IKEA ringde och berätttade att  min tvbänk  kommer på måndag!
Dessutom ringde min träningsspecielist, som visade sig vara världens trevligaste tjej, och vi bestämde en tid då vi skall träffas och lägga upp min träning inför hösten.
Things are very good.

Imorgon får jag träffa min älskade. Som jag har längtat!

Kommentarer
Postat av: Din pojke

Jag skickar kramar och boossisar till dig när du ser det här. Avskedet var jobbigt, nästa gång vi ses blir desto bättre..

2006-09-04 @ 09:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0