morgonpragmatism

Vaknade en halvtimme tidigare imorse för att känna hur pragmatismen tog överhanden, och snabbt som tusan blev det ordning i lägenheten igen. Uppstyrning har guld i mun. Jag är bäst på att styra upp saker, oordning i alla former är en utmaning.

Frustration över att det är lång tid kvar till fredag. Jag längtar efter Tobias så att jag blir galen. Distraherar mig med skola, träning och plugg.

Igår fick jag äntligen benen vaxade, jag började bli orolig över om jag höll på att förvandlas till en ap-avart eller vad som höll på att hända. Men så, det var repetitionslektion, alltså den sista innan det praktiskta provet, och I did good.

Kommentarer
Postat av: Pojken

Hade du hästsvans och tofflies? du är älskvärd och pragmatiskt kompetent.

2006-08-30 @ 14:36:31
URL: http://www.themixup.tk
Postat av: fine

haha, ja, hästsvans i all fall! =)
Och nu när jag kom hem så åkta dammsugaren fram direkt och jag har gestapo koll på min vardag numera!

du är så saknad och längtad efter!

2006-08-30 @ 16:20:01
URL: http://fine.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0