idiot 2006.

Så drar en ny session igång med idiot 2006. ohwell. De bjuder in till skratt.

Var hos Gittan idag. Vi bestämde att nu när jag mår så mycket bättre behöver jag bara komma varannan vecka. Tills nästa gång skall jag fylla i ett förlustdiagram, med start med mitt första medvetna minne och tills idag,. allt från att snuttefilten försvann till dödsfall, försluster och svek. Sen analyserar man diagrammet och ser om det finns någon röd tråd från barndomen och framåt. Jag tycker psykologi är så himla intressant att jag blir alldeles excalterad över att analysera och dra slutsatser. Kanske kommer jag en dag komma fram till varför jag är som jag är!

Låten i nokia n91 reklamen (som jag antar är Moby) är sjukt stämningsfull! och själva reklamen är väldigt bra gjord. Jag blir  så sugen på berghs igen. schools of communication. OM jag någonsin märket att hudterapeut inte är min grej, då är det mitt kall.

 plugg?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0