Special springing gel!

Det är vår, jag kan gå i leggings utan att frysa anklarna av sig och hela parken är full med barn! Vi skall ge oss av till Jenny&Jag, måste snoka reda på något snyggt till Helenas student.

På måndag skall det köpas Roskildebiljetter och midsommarplanerandet går in i nästa fas!

Jag märker verkligen hur mycket jag behöver värmen från solen, jag blir som en helt ny människa. Motivationen till allt förut så jobbigt kommer sig smygande helt naturligt. Så otroligt skön känsla.

Jag är så rörd över hur vissa människor verkligen ställer upp när man som mest behöver dem.. Mattias var dunderförkyld inatt och ändå satt han uppe till 03 och pratade med mig och försökte trösta mig. Ibland får man verkligen en reminder vilka som är ens riktiga vänner. Och då blir man glad!

Torsdagen och fredagen spenderades ute hos Dermalogica i hammarby sjöstad där vi denna gång sysslade med kroppens produkter och behandlingar. Väldigt roligt! =) Nästa vecka är det Decleor i fyra dagar, sen är det Valborg. Gävle som gäller, matlagning och ännu ett tequila race? Vi får se! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0