tredje gången för kjellvander.

Tredje gången jag såg Christian Kjellvander. Både på Siesta och Tullakrok stod jag längst fram och kunde lukta mig till vibrationerna från strängarna. Nu stod jag lite längre bak. Kunde inte hålla tillbaka tårarna när han avslutade med Alleluhja. Jag stod där med Tobias armar om mig, christian talade som vi gör i södra sverige och allt kändes så 100% rätt.

Christian och jag goes way back. Jag kommer ihåg oktober 02 när jag åkte tåg från Washington till N.Y och på utsidan fanns massor med träd som brann i höstens alla färger och jag lyssnade på just alleluhja och filosoferade.
När jag och Tobias var i Göteborg förra sommaren introducerade jag dem för varandra och även om det inte var kärlek vid första ögonkastet så fanns det magi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0