tagna på bar soffa. Nästan.

Hjälp! Det ringde nyss på dörren, något som inte hade varit så stressande om det inte hade varit för faktumet att vi precis hade haft sex och låg och mös under täcket i soffan. Kläderna fanns lite här och var i lägenheten och innan jag hann göra något annat än att slita till mig en tshirt ringde det en gång till. Jag praktiskt taget flög in i sovrummet och fick på mig några byxor då jag hörde huvudnyckeln i låset.
Besikting av lägenheten!!
Jag tror han måste förstått vad som var på g för tobias hade inte fått tag i någon tshirt när han kom in i vardagsrummet. Han godkände lägenheten illa kvickt och lämnade oss ifred i väldig fart!
Vi bör ut i världens hysteriska asgarv när han stängt dörren om sig. Sådant man läser om andra och aldrig tror skall hända en själv.
Well. Tur att vi flyttar snart! :D

Kommentarer
Postat av: Becca

ha!
som när husfar tog oss på bar gärning när vi "råkade somna" i vardagsrummet.

2005-12-14 @ 11:25:13
Postat av: Fine

Ja, och när jag plockade till mig min mobil i sömnen!
Jag undrar fortfarande varför han blev så arg på oss? Jossan och Isabel hade ju ett tipitält i vardagsrummet!

2005-12-14 @ 16:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0