Stockholm.

Idag far vi till Stockholm för LPG behandling och frenetisk stöveljakt. Jag är infernaliskt trött på blå tår och har fullständigt gett upp tanken på att gå igenom två slaskiga månader till i vans och converse. Det går bara inte! Därför vill jag ha dessa på min fötter.


Dessutom har pappa begärt en önskelista. Jag känner mig så skyldig fär nu såhär i flyttider finns det så MYCKET man behöver. Vi har lånat mycket i denna lägenheten då vi visste att vi bara skulle bo här ett tag och att lägenheten skulle inte vara så fin. Det känns bra att vi inte har köpt så mycket möbler för det är ju nu, när vi har en snygg lägenhet som man vill handla genomtänkta möbler.
Anyways. Fine skulle bli glad av

37646-8 Ny mobil... igen (jag hade min nya i 4 dagar innan jag hann tappa den i golvet).

37646-8 SL kort.

37646-8 2 biljetter till Foo foghters 4e februari.

37646-8 ID smink.

37646-8 skrivare/kopiator/scanner.

37646-8 Laptop.

37646-8 XD minneskort 1 GB.

37646-8 Chanel chance och chanel rouge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0