pripps

Jag tror knappast det är sant, det har regnat konstant i 12 timmar. inte lite drizzle heller utan ihållande regn. Usch. det drog ner stämningen lite i Stockholm, och jakten på stövlarna började inte bra. JAg tror jag var inne på 3 nilson innan jag hittade dem på drottninggatan, till min stora förvåning! Jag är så glad, äntligen slipper jag frysa om mina tår!

Marée ringde precis och frågade om jag ville fortsätta vår tradition att gå på hundmässan, men precis denna helgen skall jag ju ha praktik! Det är tydligen rasbedömning för dvärgpudel kl 9 på lördag, det hade jag velat se! Agilityn är alltid rolig att se och att bara gå runt och klappa de små djuren och prata med ägarna är mysigt. Det är svårt att leva utan den lille hunden i huset. Jag och Tobias vill verkligen köpa hund så fort vårt liv ger oss chansen.

pripps


Kommentarer
Postat av: Anonym

hjärtat du har tappat mig. Jag förstår ingenting. Haha. Jag är medlem på www.bilddagboken.se kolla det om du vill. söööööööööööööööt. puss

2005-12-07 @ 20:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0