epitet: massageterapeut

Imorgon åker jag, Tobias och Laila till Stockholm för att titta på vår lägenhet med egna nycklar. oh, underbart! Vi skall titta på vad vi skall göra med den, kanske byta golvet i hallen och måla om fondväggen?
Vi skall även till pärlshopen i sturegallerian och uppleva enorm euforism av all kreativitet. Förra veckan hjälpte Mattias mig att fixa jesus tröjan så nu skall jag trycka den. Jesus shaves. haha. rolig!

37646-12

Jag är från och med idag utexaminerad massageterapeut. Det känns helt otroligt att vara klar, och att man nu skall ut och stå på egna ben! Vi blev den sista avgångsklassen då skolan skall lägga ner efter 12 års verksamhet. Mina lärare sålde ut allting, fick tag i en Tarsusbänk med väska för 2800. Goodie!
Betygskortet visade MVG i: Anatomi, Fysiologi, Massage, Sjukdomslära, Idrottsmedicin och Stresshantering och VG i muskeltöj.

skrattinjagande citat.
"Hon tror att hon är subtil när hon står där och desperat vill få uppmärksamhet och försöker med sitt enerverande nasala tonläge att alla skall råka höra vad hon säger. Hon är så osubtil att man vill skratta, men det vore ju elakt."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0